25-06-2016

Workshop, wat TOON jij?


Vandaag geef ik een workshop in de smeltkroes gemeente Cranendonck. Het is alweer een tijdje geleden dat ze me HIERvoor gevraagd hebben. Dus ik ga aan de slag met wat ik het liefste doe, iets 'nieuws' bedenken. Het gaat om een inloop workshop en het mag dan niet te ingewikkeld zijn. De aanleiding voor deze activiteit zijn de scratch-magic-memo-blaadjes! Het gereedschap maken de kinderen zelf van een wilgenstokje. Ik werk wel vaker met wilgentenen en heb daar verschillende lesjes van. Kijk maar hierhier en hier.
Zin om even te toveren, iedereen is welkom vanaf 1.00 uur tot 16.00!

2 opmerkingen:

  1. Helmi wat ontzettend gaaf zeg, die "pennen"! Ik ken het papier ook niet, ga eens snuffelen in de stad of ik het kan vinden, is leuk om in huis te hebben voor verveelmomentjes! Dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een geweldig mooie workshop. Je hebt het ook weer heel goed voorbereid en wat zo fijn is, je laat het ons zien. Dankjewel. Ik ga eens op zoek naar die memo blaadjes want dit is wel wat voor in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen