31-05-2016

Mooie herinneringen en souvenirs


In de meivakantie heb ik het weer heerlijk gehad in het zuiden van Frankrijk in het huis van Maril. Het is alweer een aantal weken geleden dat ik daar aan het speuren was. Die mei maand vliegt altijd zo snel voorbij (komt natuurlijk omdat het mijn favoriete maand is).  De kleine vondsten konden nog net in mijn koffertje. Ik ben er blij mee en ik denk dat ik ook anderen nog blij kan maken met wat ik op de puce heb gevonden. De mooiste souvenirs vind ik meestal gewoon op straat. Ik kan weer mijn kleine verzamelingen aanvullen en met de speelkaarten ga ik 'kunsten'!

2 opmerkingen:

  1. Helmi, wat een heerlijke vondsten! Ik word helemaal blij van die stempels! Ik vond er kort geleden eentje van de kaart van Nederland, zo'n oude schoolstempel, ben ik ook zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen heb je gevonden, veel plezier bij het verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen