22-02-2016

Een kleurboek door de brievenbus


Als je geluk hebt in de liefde val je niet vaak in de prijzen. Ik geloof ook niet dat geluk te vinden is door te gokken, maar af en toe waag ik het er toch op. Laatst was het geluk aan mijn kant en kreeg ik per post een pakje opgestuurd van Ingrid. Ik ben een fan van Ingrid, haar blog, boeken en Instagram hebben een heel eigen stijl. De twee boeken heb ik al lang geleden gekocht (een echte aanrader voor snuffelaars en fröbellaars). Het kleurboek heb ik gewonnen en dat maakt me blij. Het zijn niet alleen kleurplaten. In het kleurboek zitten ook ansichtkaarten en cadeaulabels.
Dankjewel Ingrid, ik ben benieuwd naar je derde boek!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben ook een fan van haar, ze illustreert zo lekker losjes en grappig..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is boffen om het kleurboek te winnen. Ik won eens haar tweede boek via 101 woonideëen, helemaal happy mee! Leuk voor de heb :). Heel veel plezier ermee! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen