23-11-2014

De productie is begonnen



Als alle twijfels en onzekerheden van de baan zijn, kan de productie beginnen. Ook al blijft er altijd wel iets over waar je van denkt, als............of..........en........maar.......STOP! In het begin is dat wel lekker. Verstand op nul en hup. Mijn kinderen, en ikzelf trouwens ook, noemen dit Pipo-werk. Productie werk kan zo lekker zen of mindfulness zijn. Voor mij tenminste. Er komt natuurlijk altijd een moment waarop je denkt dat het genoeg is. Nou, dan stop ik gewoon!
 "Kunstenaarsvrijheid"

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, blik op oneindig en gewoon “meters maken”, zo noemen wij het weer hier in huis. En ondertussen komen er dan weer nieuwe ideeën opborrelen. Als ik je zeefdrukken zie begint het zo te kriebelen! Het is al 25 jaar geleden dat ik op de MTS heb gezeefdrukt, ik kan de inkt zo weer ruiken...

    Succes! Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar. Zit zelf nu ook in de fase. Inderdaad gewoon doen en doorgaan. Vaak ontstaan er verrassingen. Veel succes en veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen