25-10-2010

Dutch Design Week Eindhoven




Er is heel veel design te zien in Eindhoven en dat nog een hele week lang. Ik heb zo veel gezien dat ik niet weet wat ik nu moet laten zien. De Nano Supermarket gaat me wel heel erg ver en het is ook de angst voor het onbekende. 
Zelf vond ik dit erg bijzonder, een beetje gek en ook griezelig. Een fietsband met wel een heel erg mooie stempel. Gekke dingen gemaakt van chocolade, te mooi om op te eten. Als je niet van chocolade houdt waren er ook vers gebakken sprinkhanen.

2 opmerkingen:

  1. Спасибо, что ты заглянула в мой блог .)))
    Но у меня есть второй блог , в котором я помещаю только свои поделки .
    Добро пожаловать.)))))
    Катя из Сибири
    http://rigierukodelki.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, doe mij maar de chocolade. Sprinkhanen vind ik een beetje brrr.

    Kijk ze nog!

    BeantwoordenVerwijderen