15-04-2010

Lintjes en medailles van Prinsen en Koninginnen.

Het is weer bijna Koninginnedag en zoals gebruikelijk krijgen we weer de lintjes regen. Een hele tijd geleden heb ik bij de kringloop een grote doos vol met medailles gekocht. Het was zo zwaar dat ik ze niet op mijn fiets kon vervoeren. De mooiste medailles heb ik gekopieerd en een lesje van gemaakt. De kinderen kiezen, kleuren, knippen, lamineren en plakken zodat ze zelf een mooie medaille hebben. Zoek of maak een klein doosje om het erin te doen en je kunt iemand blij maken!

3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer erg leuk uit.
    Heb voor moederdag met de kinderen ook doosjes gemaakt met daarin een sleutelhanger van krimpie dinkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kinderen boffen maar met zo'n lerares! Ik vind het een heel leuk idee, zou zoiets zelf ook nog wel willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk idee! kun je vast ook iets leuks meedoen op de vrijmarkt op koniginnedag!

    BeantwoordenVerwijderen