01-04-2017

Dromen en verlangen naar.....


Zo nu en dan zoek ik iets op, hier op mijn blog bij het loepje linksboven. Ik toets het woord Frankrijk in en sta versteld hoeveel berichtjes daarover gepost zijn. Altijd in het voorjaar begint het te kriebelen en bekijk ik vakantiefoto's van voorgaande jaren.


 Op tv kijk ik naar programma's als 'Het roer om' en 'Floortje naar het eind van de wereld'. Dat vind ik altijd fantastische televisie. Dat er mensen zijn die dat durven. Laats heb ik gekeken naar de reportage van een Engels koppel dat een echt kasteel had gekocht. Kijk even naar DIT filmpje van Chateaux de la Motte Husson. Geweldig, ik ben al blij met een heel klein huisje (of een huisje op een huis) ergens in het zuiden van Frankrijk in een klein vergeten dorpje.
Ik ga wel weer op zoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten