19-10-2016

Persoonlijk cadeautje of surprise


Voor mijn zus Miek ben ik altijd op zoek naar een origineel cadeau. Oh, en niet alleen voor mijn zus hoor. Het is natuurlijk altijd mooier om een persoonlijk cadeau te zoeken. En dat deed ik bij de HEMA. Dit is sowieso mijn favoriete winkel voor leuke cadeautjes. Je vindt er altijd wel iets passend. Nu zag ik laatst op een andere blog, ik weet niet meer bij wie, een persoonlijk memory spel van de HEMA. Zeker als je de foto's al gedigitaliseerd hebt is het een fluitje van een cent. Ik denk dat dit wel eens een hype gaat worden voor 5 december.

1 opmerking:

  1. Wat leuk, jij hebt er ook één gemaakt. Ik maakte er één voor mijn vader, en hij speelt er weliswaar geen memory mee, hij is wel bezig met sorteren, stapeltjes maken en zich verwonderen wie er allemaal op de kaartjes staan.

    BeantwoordenVerwijderen