14-02-2016

Valentijn / Valentin / Valentine / Valentino


Ik was helemaal niet van plan om valentijnskaarten te sturen, maar deze actie is te leuk. Op vrijdag 13 februari kon je een valentijnskaart, voorzien van een dikke zoen met lippenstift, gratis versturen. Deze tip kreeg ik van Mevrouw Pardoes. Ik kon het moeilijk geloven en daarom heb ik nog even wat onderzoek gedaan. Vervolgens heb ik mijn lippen knalrood geverfd en heb ik een stickervel vol gezoend. Haha, je had me moeten zien zitten.
Mevrouw Pardoes, bedankt voor de tip!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Helmi, ik was zo verrast door je kaartje, dank je wel! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Helmi voor je lieve kaarte. Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het was zó leuk, mijn eerste valentijnskaart ooit. Dankjewel .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de mooie valentijnskaart! Ik was echt erg verrast, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel !!! het was een hele leuke verrassing !

    BeantwoordenVerwijderen