23-06-2015

Kroontjespennen en inktpotjes


In de meivakantie heb ik in Frankrijk 2 hele mooie kroontjespennen en een inktpotje gekocht. Het is een handje met een wijzend vingertje. Ik kon ze niet laten liggen en zeker niet toen ik de prijs hoorde. Thuis heb ik nog wat penhouders liggen. Even uitproberen! Tot mijn verbazing schrijven ze ook nog eens super goed. Ik kom nog uit de tijd dat we op de basisschool leerden schrijven met een kroontjes pen. Het inktpotje zat rechtsboven in de tafel verstopt. (Klinkt wel erg oud, maar zo voelt het niet). Oh, nostalgie.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kroontjes! Ik teken ook graag met kroontjespen en schrijf het liefst met mijn vulpen, zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke collectie! Die schoolbanken met ingebouwde inktpot ken ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was ook zóó leuk om inktlappen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen