07-12-2014

SUPERMARKT+expo bij KUNSTproeven




Galerie kunstproeven is getransformeerd naar een supermarkt setting. De zoektocht naar exclusieve en originele cadeaus vind je HIER! De feestelijke opening is al weer verleden tijd. Het was gezellig druk en de "kleiniggeitjes" die ik speciaal hiervoor heb gemaakt vielen in de smaak. De hele decembermaand kun je nog een kijkje gaan nemen in oud-Stein. Het werk van Risja Steeghs, collagewerkjes van oude verloren foto's, is er ook te bewonderen.
Ik wens iedereen een fijne zoektocht naar mooie cadeaus!

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal prachtig en verzorgd uit Helmi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi spulletjes! Helaas al het hele weekend vol met sport en verjaardagen, dus geen tijd om langs te komen... Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens kijken of ik manlief nog kan versieren om een bezoekje te brengen aan deze leuke supermarkt.
    Maar ik hoorde al per mail dat een van de engelen mij een permanent bezoek komt brengen :D. Helemaal superrr! Verheug me erop! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen