10-06-2014

Te veel foto´s...........




Ik ben helemaal geen maand weg geweest. Het waren 10 dagen om precies te zijn. Met de auto heen en met het vliegtuig terug. Een vlucht voor maar 19.95 euro. Zo goedkoop! Soms moet je gewoon even weg uit je vertrouwde omgeving om je creatieve geest weer op te laden. Bij Maril gaat dat heel erg goed. Als herinnering heb ik natuurlijk mijn ideeën boekjes en 250 foto´s. Heerlijk om thuis na te genieten. Komende zomer moeten we wel met de auto nog even terug om mijn ´découvertes`op te halen!
Nu weer geïnspireerd aan het werk! 


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! Leuke foto's. Die kralen, is dat een armbandje? Heel kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent. Leuk die opschrijfboekjes en wat het opleverd aan creativiteit, zullen we ongetwijfeld nog wel eens op je blog tegenkomen. Intussen heb ik, naar het recept van jou, voor de eerste keer vlierbloesemgelei gemaakt en inmiddels geproefd. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen