03-06-16

Wat een Weer Weer in Weert!


Woensdagavond 1 juni heeft het hier flink geregend. De hele dag heeft het doorgeregend en s'avonds nog onweer. Mijn atelier en het kantoor van mijn pa liep helemaal onder water. Via het aanrecht kwam het water omhoog. Om 11.00 uur begonnen we met hozen. Om 4.00 was het wel wat minder, maar het water kwam nog steeds binnen. We waren moe en moesten natuurlijk ook nog even slapen. De scholen waar ik les moest geven heb ik afgebeld en ik heb de hele donderdag gedweild. Op het journaal werd ons verteld dat we dit soort weer in de toekomst meer krijgen. Ik hoop het toch niet!

6 opmerkingen:

  1. Wat een ellende!
    Eerst was het te droog, en was een beetje regen welkom. Maar deze hoeveelheden :(
    We zullen steeds vaker met uitersten te maken krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte en ik duim voor droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ellende. Ik hoop dat je schade meevalt.
    Onze tuin (in Lelystad) heeft de afgelopen weken maar 8mm regen gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach lieve Helmi, wat een ravage! Wij hadden hier in Zutphen op maandag noodweer, gelukkig bleef alles in het riool maar we zagen het water in de WC stijgen ... brrr. Hopelijk zijn er geen waardevolle zaken verloren gegaan? Lang leve de kunststof bakken, ja gaat dan opeens heel anders naar de dingen kijken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een ellende. Het zijn soms van die plaatselijke buien, zo exstreem. Ik hoop dat je geen schade hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat erg. Ik hoop toch dat het je in de toekomst bespaart blijft.

    BeantwoordenVerwijderen